V projektu OP VVV - SC2/5 - Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností byl pro odborné workshopy vytvořen následující klíčový vizuál ke stažení.
V projektu OP VVV - SC2/5 - Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností byl pro odborné workshopy vytvořen následující klíčový vizuál ke stažení.
V projektu OP VVV - SC2/5 - Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností byl v rámci odborných workshopů vytvořen učiteli chemie následující klíčový vizuál ke stažení.
V projektu OP VVV - SC2/5 - Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností byl v rámci odborných workshopů vytvořen učiteli chemie následující klíčový vizuál ke stažení.
V projektu OP VVV - SC2/5 - Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností byl v rámci odborných workshopů vytvořen učiteli chemie následující klíčový vizuál ke stažení.
V projektu OP VVV - SC2/5 - Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností byl v rámci odborných workshopů vytvořen učiteli chemie následující klíčový vizuál ke stažení.
Obsahový cíl:
- Žák vysvětlí rozdíl mezi alchymií a chemií
- Žák vysvětlí rozdíl mezi prvkem a sloučeninou
- Žák přiřadí chemické prvky k jejich značkám
- Žák vyjmenuje koncovky oxidačních čísel
- Žák umí použít koncovky oxidačních čísel pro tvorbu názvosloví
- Žák vytvoří vzorce k názvům uvedených...
Portál Česká chemie přináší zajímavé informace a tipy pro všechny, kdo se věnují chemii.
Portál Webchemie nabízí databázi různých výukových materiálů, mimo jiné např. odkazy na zajímavé animace či simulace. Portál je spravován studenty a učiteli pod záštitou Univerzity Palackého v Olomouci.
Portál Přírodovědecké fakulty UK Studium chemie nabízí pro žáky i učitele mnoho výukových materiálů a tipů do výuky. Naleznete zde pracovní listy, prezentace, vide, hry a mnohé další.