• Tandemový workshop pro učitele a asistenty pedagoga v ZŠ - webinář
Napsal uživatel Vzdělávání dne Čt, 2021-10-21 10:04.
Spolupracujete při podpoře žáků s OMJ s asistentem pedagoga nebo působíte jako asistent pedagoga v ZŠ? Zajímá Vás, jak co nejlépe nastavit efektivní spolupráci? Chcete se inspirovat příklady dobré praxe a ještě více si ve Vašem tandemu ujasnit své role a kompetence?
CÍL WORKSHOPU
Cílem workshopu je prodiskutovat možnosti a výhody spolupráce učitele a asistenta pedagoga tak, aby byla spolupráce efektivní. Zároveň si účastníci vyjasní své role, kompetence i činnosti tak, aby se oba cítili dobře ve třídě i při spolupráci.
OBSAH
- reflexe vlastních potřeb a vzájemných očekávání
- ujasnění kompetencí a odpovědností
- konkrétní možnosti a formy spolupráce učitele a asistenta ve třídě (při práci s celou třídou, ale i při skupinové výuce na stanovištích apod.)
- pojmenování činností, kterými asistent pedagoga podporuje učitele a žáky ve třídě
- ujasnění, kde jsou hranice asistentské práce – ve vztahu k dětem i k učiteli, případně rodičům žáků či vedení školy
- podmínky dobré spolupráce na různých úrovních (na úrovni školy jako instituce, v rámci vzájemné komunikace apod.)
PRO KOHO JE SEMINÁŘ URČEN
Workshop je určen pro učitele a (dvojjazyčné) asistenty pedagoga, kteří pracují s žáky s odlišným mateřským jazykem v ZŠ. Pro naplnění cílů workshopu je nutné, aby se hlásila dvojice učitel - asistent pedagoga, kteří spolu ve výuce pracují.
Účastníci obdrží osvědčení po absolvování celého workshopu.
Maximální počet účastníků: 16 osob (8 dvojic)
Kontaktujte nás pro více informací
viznerova@meta-ops.cz
608 956 542
Seminář je realizován v rámci projektu Program na podporu pedagogů při vzdělávání dětí a žáků s OMJ, který je podpořen Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy v rámci Výzvy Podpora aktivit integrace cizinců v regionálním školství v roce 2021.