• Tandemový workshop pro učitele a asistenty pedagoga v MŠ: spolupráce při podpoře dětí s OMJ
Napsal uživatel Vzdělávání dne Út, 2021-10-26 19:57.
Spolupracujete při podpoře dětí s OMJ s asistentem pedagoga nebo působíte jako asistent pedagoga v MŠ? Zajímá Vás, jak co nejlépe nastavit efektivní spolupráci? Chcete se inspirovat příklady dobré praxe a ještě více si ve Vašem tandemu ujasnit své role a kompetence?
CÍL WORKSHOPU
Cílem workshopu je prodiskutovat možnosti a výhody spolupráce učitele a asistenta pedagoga tak, aby byla spolupráce efektivní. Zároveň si účastníci vyjasní své role, kompetence i činnosti tak, aby se oba cítili dobře ve třídě i při spolupráci.
OBSAH
- reflexe vlastních potřeb a vzájemných očekávání
- ujasnění kompetencí a odpovědností
- představení konkrétních možností a forem spolupráce učitele a asistenta ve třídě
- pojmenování činností, kterými asistent pedagoga podporuje učitele a děti ve třídě
- ujasnění, kde jsou hranice asistentské práce – ve vztahu k dětem i k učiteli, případně rodičům dětí či vedení školy
- podmínky dobré spolupráce na různých úrovních (na úrovni školy jako instituce, v rámci vzájemné komunikace apod.)
PRO KOHO JE WORKSHOP URČEN
Workshop je určen pro učitele a (dvojjazyčné) asistenty pedagoga, kteří pracují s dětmi s odlišným mateřským jazykem v MŠ. Pro naplnění cílů workshopu je nutné, aby se hlásila dvojice učitel - asistent pedagoga, kteří spolu ve výuce pracují.
Workshop je určen pouze pro zájemce z Prahy..
OSVĚDČENÍ
Workshop je akreditován MŠMT (č.j.: MSMT- 46112/2020-4-85). Účastníci obdrží po jeho absolvování v plné délce certifikát.
Účastníci obdrží osvědčení po absolvování celého workshopu.
Maximální počet účastníků: 16 osob (8 dvojic)
Kontaktujte nás pro více informací
viznerova@meta-ops.cz
608 956 542
Workshop je realizován v rámci projektu Čeština na druhou! (reg. č. CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_069/0001413), který je financován Evropskou unií v rámci Operačního programu Praha - pól růstu ČR.