Jak postupovat, když žák není hodnocen nebo neprospěl
Infografiky, které připravil Střední článek podpory MŠMT, přehledně informují o tom, jak postupovat, když žák není hodnocen nebo neprospěl.
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Infografiky, které připravil Střední článek podpory MŠMT, přehledně informují o tom, jak postupovat, když žák není hodnocen nebo neprospěl.
Zobrazit víceProtože nejcennější pro pochopení vícejazyčného studenta, je podívat se na situaci, ve které se ocitá, jeho očima, připravili jsme pro Vás infografiku, v níž kombinujeme pozorování …
Zobrazit víceBěhem prvního roku po zavedení systému bezplatné jazykové přípravy na určených školách jsme na základě vlastního sběru dat z praxe vyhodnotili, jak se zavádění do praxe daří, …
Zobrazit víceZabýváte se otázkou, jak žáka či studenta s nedostatečnou znalostí češtiny co nejrychleji zapojit do výuky? Podívejte se na úkoly, které mu chcete dát, s pomocí naší infografiky.
Zobrazit víceUniverzální aktivity jsou aktivity pro různou jazykovou úroveň do kurzů češtiny jako druhého jazyka, ale i do běžné třídy. Aktivity lze využít v úvodních/závěrečných fázích …
Zobrazit víceMETA tým připravil ve spolupráci s Městskou knihovnou v Praze několik tvořivých dílen pro děti ve věku 7–11 let. …
Zobrazit víceV českých mateřských školách přibývá dětí, které přicházejí s jiným mateřským jazykem než češtinou. Aby jejich cesta do základní školy byla co nejplynulejší a bez …
Zobrazit víceK jednotlivým tématům Kurikula češtiny jako druhého jazyka (ČDJ) jsou zde k dispozici různé výukové materiály pro všechny tři stupně vzdělávání (MŠ, ZŠ, SŠ). …
Zobrazit vícePracovní list pro zakreslení vícejazyčného repertoáru našich žáků i nás samotných. …
Zobrazit víceK jednotlivým tématům Kurikula češtiny jako druhého jazyka (ČDJ) jsou zde k dispozici různé výukové materiály pro všechny tři stupně vzdělávání (MŠ, ZŠ, SŠ). …
Zobrazit více