Brouci
Obsahový cíl:
- Žák je schopen popsat stavbu těla brouka
- Žák je obeznámen se stručnou charakteristikou životního cyklu brouka
- Žák rozumí rozdílu mezi smyslovou soustavou brouka a člověka
- Žák je obeznámen se základní charakteristickou vybraných brouků žijících v Čechách
Jazykový cíl:
- Žák ovládá slovní zásobu pro popis stavby těla brouka a stadia života brouka
- Žák tvoří krátké věty popisující stavbu těla brouka
- Žák je schopen popsat, kde vybrané druhy brouků žijí, čím se živí a co umí
Slovní zásoba: krovky, křídla, krunýř, hlava, hruď, končetina, tykadlo, vidět, slyšet, sahat, čichat, chutnat, oči, uši, ústa, ruce, nos, vajíčko, vylíhnout se, larva, kukla, dospělec, býložravý, masožravý, dravý, živit se, žít v, umět, škodit, být užitečný…
Jazykové struktury:
…má…
…je (tvrdší) než…
Genitivní vazba mezi smyslem a smyslovým orgánem (vidět očima)
…vylíhne se…
…živí se…
…žije v…
…umí…
Výukový materiál byl vytvořen/upraven v rámci projektu „Využití e-learningu a elektronických výukových materiálů při práci s žáky cizinci II“, který je spolufinancován z prostředků Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR.